Reklamace a servis
Na veškeré zboží z našeho eshopu se vztahuje záruční lhůta minimálně dva roky, na vybrané zboží značky Fenix až pět let. Reklamaci můžete uplatnit jak osobně, tak poštou.
Jako první prosím nahlédněte do Malého servisního rádce, možná tam naleznete řešení vašeho problému. Pokud ne, kontaktujte prosím s popisem závady naše servisní oddělení, častokrát se ukáže, že lze problém vyřešit jednoduchou radou a není potřeba nic posílat.
Pokud se závadu nepodaří odstranit ani po konzultaci s námi, bude potřeba zboží dopravit k nám. Nezapomeňte přibalit důkaz o provedení koupě u nás a průvodní dopis, ve kterém nám popíšete, jakou vadu reklamujete a jak se projevuje. Menší zboží zasílejte doporučenou zásilkou, nebo cenným psaním. Větší zboží zasílejte jako doporučený balíček.
Na nás, jako na výhradního distributora svítilen Fenix pro Českou republiku a Slovensko, se rovněž můžete obrátit s reklamací svítilny koupené v síti našich prodejců.
Pro svítilny Fenix jsme schopni zajistit i pozáruční opravu. Doporučujeme však nejprve kontaktovat naše servisní oddělení, kde Vám sdělí, za jakých podmínek můžeme opravu uskutečnit.
Kontakt pro reklamace a servis
- telefon: +420 734 793 440 (Po - Pá, 10:00 - 17:00)
- email: reklamace@kronium.cz
- kontaktní adresa pro zasílání reklamací či osobní předání:
Kronium s.r.o.
Římská 526/20
120 00 Praha 2, Česká republika